Waar in de beurt van etten-leur of breda kan je een angerfist masker kopen?

Ik zoek al een tijdje naar een angerfist masker, maar ik wil het niet via het internet bestellen; zijn die ergens te halen in de beurt van etten-leur of breda? en dan gaat het om zo'n masker:

http://photo.partyflock.nl/images/15240/main/94789.jpg

kleur maakt niet uit; en het moet een beetje dik zijn en van plastic zodat het niet snel stuk is :D dank u. :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bij feest/fopwinkels hebben ze ze zeker
vraag niet naar een angerfist-masker,angerfist kennen ze waarschijnlijk niet in een fopwinkel...
Vraag naar een hannibal-masker, dat is hetzelfde masker namelijk.