als ik iets in type bij de bovenste balk dan komen der sites die ik bezoecht hebt, hoe moet ik die verwijderen op google chrome?

het is anders dan internet explore want er is rechts naast de link geen kruisje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dan moet je de geschiedenis verwijderen. Rechtsbovenin klikken op die tang. Ga naar "geschiedenis" -> vervolgens 'Browsergeschiedenis verwijderen' en selecteer je alle vinkjes.

Ik hoop dat je dit bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internetgeschiedenis verwijderen, ook je cookies. Naar "sleute/tools"in rechterbovenhoek. Dan naar instellingen, dan naar geschiedenis en deze dan wissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cookies zorgen niet voor extra sites in de autocomplete van je adresbalk.
Ctr+shift+n twee keer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik het programma CCleaner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt wel, maar het kan ook makkelijker.
Toch geef ik een +.
CTRL + H, dan ga je naar geschiedenis en klik dan op 'Alle browsegeschiedenis wissen' en dan alles wegvinken behalve 'Browsegeschiedenis wissen'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rechts boven onder het kruisje die steeksleutel aan klikken en dan op extra klikken dan browsergeschiedenis wissen!