op marktplaats.nl Weet echter wat voor Zippo je wilt. Er zijn er echt duizenden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland in ieder geval niet. Wil je een mooie die er goed uitziet en origineel is, dan kan je het beste googlen. Type "buy genuine zippo" dan kom je vast wel op een website die je het heel goedkoop kan aanbieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet je meer kijken op internet via kapaza, tweedehands , koopjeskrant enzo en dan via opdracht verfijnen en regelmatig kijken kan je bieden en wel vinden wat je zoekt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat er nog steeds geen antwoord is gekomen. Hierbij de webwinkel waar ik al jaren mijn zippo bestel voor een mooie prijs.