Hoe kan ik een gratis online webwinkel beginnen zonder mijn eigen privé gegevens op te geven? (zie uitleg)

ik wil een gratis online webwinkel beginnen, maar bij de meesten moet je dan ook je eigen tel. nr, je huisnr. enz invullen.
dit heb ik liever niet. ik wil alleen mijn e-mail en naam tentoonstellen. met welk gratis programma kan ik een webwinkel beginnen zonder dit te hoeven invullen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beetje duister, ik zou er niets kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoelde meer dat je het programma waarmee je je webwinkel maakt je gegevens niet geeft. de mensen die dingen op je webwinkel kopen mogen je adres enz wel te weten komen! ;)

Het beste antwoord

Je kunt Magento of Wordpress Commerce zo downloaden zonder je gegevens achter te laten. Naar de consument toe moet jij jezelf wel met naam en toenaam kenbaar maken. Dit zal ook bij de bank moeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks!:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks!:)