Ja hoor dat mag, je zult er alleen voor moeten betalen.
Een link plaatsen kost namelijk geld.

Toegevoegd na 1 uur:
Even de toelichting ook hier plaatsen:
Ik had ooit een boek te koop, had de hele tekst van de achterkant overgetikt en daar stond dan ook de link naar de site van de schrijver van het boek in.
De advertentie was binnen 5 minuten verwijdert met de mededeling dat ik als ik een link wilde plaatsen ervoor zou moeten betalen.

Zie trouwens onderstaande afbeelding, als je een advertentie plaatst op internet, dan kom je dit tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord is mij ook niet heel duidelijk, waarom kost het plaatsen van een link geld? Als ik een eigen website heb, kan ik daar toch gewoon een link op plaatsen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag gaat over het plaatsen van een link op MP niet op je eigen site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je een advertentie plaatst, en je wil een website toevoegen, dan wordt zichtbaar dat je ervoor moet betalen, en ook hoeveel. Zet je die link er zomaar in, dan wordt je advertentie verwijderd. De voorwaarden kan ik ook zo snel niet vinden op Marktplaats zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@MrTomaat: heb het verkeerd gelezen, dankje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, wat tacuma zegt.
Ik had ooit een boek te koop, had de hele tekst van de achterkant overgetikt en daar stond dan ook de link naar de site van de schrijver van het boek in.
De advertentie was binnen 5 minuten verwijdert met de mededeling dat ik als ik een link wilde plaatsen ervoor zou moeten betalen.