Kun je, wanneer je Jimdo gebruikt voor je website, ook Ideal als betaal-optie voor je klanten gebruiken? Nu staan er alleen Amerikaanse opties bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb geen idee wat Jimdo is... maar om iDeal te kunnen gebruiken heb je van dit soort zaken nodig (volgens de site van ING):

"Om iDEAL Basic aan uw webshop te koppelen, heeft u basiskennis van programmeren nodig. Kiest u iDEAL Advanced? Dan heeft u meer technische kennis nodig. Om precies te zijn van PHP, .NET of Java. Uw webserver moet OpenSSL hebben. Of een vergelijkbaar pakket. Zegt u dat allemaal niets? Schakel dan technische hulp in."