Is het normaal dat een pakketje vanuit China lang blijft steken in het uitwisselkantoor?

Ik heb een smartphone besteld via Focalprice, chinese webshop, maar via de tracking krijg ik : 'Vertrek vanuit wisselkantoor' , de tracking is te volgen via Bpost,
Het pakketje is verstuurd van 17/01/2014,
en deze afbeelding hieronder kan wat verduidelijken. Ik kijk al zo lang uit, maar vind dat het wat lang duurt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is de officiele tracking vanaf het begin, hij is verzonden vanaf 17/01/2014
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php?lang=en&postal_ref_mode=0&postal_ref_mode=1&postal_ref_no=RE666397059SE

Het beste antwoord

Ja. Ik bestelde ook een smartphone in China en het oponthoud in het uitwisselkantoor nam ongeveer een maand in beslag. Ze kunnen alles controleren en berekenen daarna de invoerkosten en taksen. Na betaling stuurden ze het pakketje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php?lang=en&postal_ref_mode=0&postal_ref_mode=1&postal_ref_no=RE666397059SE
dit is de officiele track