Wat valt er aan een website te verdienen die je zelf of via professionele hulp laat maken ?

B.v. je bent een starter en maakt een commerciele site zoals autotrader.nl en dezelfde dag klikken 1 miljoen op. Moet je dan per klik aan Google betalen of verdien je ook nog iets aan die miljoen klikken, zo jah hoeveel wordt er verdient of moet er betaald worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je begint pas geld te verdienen als je een populaire site hebt met veel hits, hierdoor is het aantrekkelijk voor adverteerders om reclame op jouw site te maken . Je inkomsten hangen af van het aantal hits dat je hebt op je site en de adverteerder.