hallo een vraag over mij bestelling?

ik kan mij bestelling volgen alleen er staat: pakje is onderweg naar lokaal depot ??????? weten jullie wat het bedoeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Bij het bezorgen van pakketten geldt zelden dat er een vrachtwagen rechtstreeks van 'A' (verzender) naar 'B' (ontvanger) rijdt.
Expeditiebedrijven maken in de regel gebruik van depots, zeg maar een soort verdeelpunten. Via een aantal sorteerslagen komt het pakket op het laatste depot terecht, vóór de bestelbus daarvandaan naar je huis rijdt. Dat laatste depot is dan het 'lokaal depot'.
11 jaar geleden
er word mee bedoeld precies wat ze zeggen. Het pakket is onderweg naar een depot bij jou in de regio. Vandaar word het pakket geleverd. Wanneer het pakket op de dag geleverd word staat er zoiets als "out for delivery"