Kunnen websites geld verdienen?

Ik heb een website gevonden: http://uitverkoopgigant.nl elke keer als je op een product klikt, ga je naar een andere website. Verdient deze website dan geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Het is mogelijk om geld te verdienen met websites. Eigenaren van websites kunnen dat doen. Er zijn heel veel verschillende manieren. Het is altijd even uitvogelen welke manier van geld verdienen het beste bij je past. De populairste methoden om geld te verdienen met een website zijn: Google AdSense advertenties, een eigen e-book verkopen, affiliate banners van PayPro, Tradetracker of Daisycon of diverse vormen van internet marketing. De website waar jij naar verwijst verdient geld door bezoekers naar een andere website door te sturen. Op het moment dat men daar een aankoop gaat doen, verdient de eigenaar van de website geld; een provisie. Dit heet ook wel affiliate marketing; een zéér populaire manier om wat bij te verdienen met websites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, waarschijnlijk wel. Dat is een internet-marketing manier. "PPC" (pay per click).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh sorry, ik ben ook nog maar een stagiaire! Maar zo zou een website dus wel geld kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord was goed, het gaat hier inderdaad om ppc. In dit geval via twee providers. De advertenties aan de linker kan komen van Google. De producten en doorverwijzing waar het echt om gaat komen via http://ds1.nl en worden ook op basis van kliks uitbetaald. Deze website heeft daar waarschijnlijk een affiliatie programma of is onderdeel van dit bedrijf. Een deel van wat de adverteerder aan ds1.nl betaald gaat dan naar deze affiliatie. Als je de url bekijk van de knop die naar een andere website verwijst kan je dit zien.
ja ongeveer €10 niet doen het is waarschijnlijk illegaal!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je antwoord is net zo goed als je bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ;P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dan al een bron plaatst die dit vage antwoord zou kunnen onderbouwen, plaats dan een goede bron.
Dit is als bij een dictee op school een blaadje inleveren met daarop: 'Zie de Dikke van Dale'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hehe krekatos ;)
Het gaat hier inderdaad om ppc. In dit geval via twee providers. De advertenties aan de rechter kant komen van Google. De producten en doorverwijzing waar het echt om gaat komen via http://ds1.nl en worden ook op basis van kliks uitbetaald. Deze website heeft daar waarschijnlijk een affiliatie programma of is onderdeel van dit bedrijf. Een deel van wat de adverteerder aan ds1.nl betaald gaat dan naar deze affiliatie. Als je de url bekijk van de knop die naar een andere website verwijst kan je dit zien.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, een website op zichzelf kan geen geld verdienen. Wel de beheerder die achter deze site zit, die verdient wel zijn geld, maar alleen als er iets verkocht wordt uiteraard. Of als er een op een link geklikt wordt, dat gebeurd ook vaak, dan verdient zo iemand zijn geld door de reclame op zijn site, zelfs als er letterlijk niks verkocht wordt.