Hoeveel maten groter kan ik het beste truien en shirts bestellen op Shein?

Hoeveel mater groter kan ik het beste truien en shirts bestellen op Shein?
Ik weet van wish 2x groter maar hoe zit dat bij Shein?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Amadea
3 jaar geleden
In een recensie las ik dat op de site van Shein precies staat wat de afmetingen van het kledingstuk zijn en op basis daarvan kun je prima bepalen welke maat je nodig hebt. Bij het ene kan dat Medium zijn terwijl je bij het andere Large moet hebben.

Antwoorden (1)

Bij shein is dat heel verschillend van kledingstuk tot kledingstuk. Shein is een soort platform met verschilende merken dus ik denk dat je dat per merk moet uitzoeken. Maar ik denk dat voor een trui of T-shirt je best een maat groter neemt. Het is meestal niet zo erg als T-shirt of trui groot uitvalt.