Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 9voetbalshirts.com betrouwbaar? En zijn het echte shirts?

Ik overweeg wat voetbalshirts aan te schaffen, is deze site betrouwbaar en zo ja zijn het officiële tenues of replicas?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik daar geen zaken gaan doen. Er is geen enkel keurmerk, en als er iets misgaat heb je geen poot om op te staan, en ben je je geld kwijt.

De enige manier om contact op te nemen is een hotmail-adres, en verder is er totaal geen informatie te vinden van wie die site is, of waar het bedrijf gevestigd is. Als je de link "over ons" aanklikt, om toch iets te weten te komen, kom je alleen maar op een buitengewoon gammel vertaalde site terecht.

Een webshop die echt betrouwbaar is, geeft tenminste een fysiek adres of telefoonnummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Algemene voorwaarden zijn niet te vinden, site ziet er niet enorm professioneel uit, dus op basis van die 2 punten is al vrijwel zeker dat het replica's zijn. Gezien de spotgoedkope prijzen kunnen de shirts onmogelijk officiële tenues zijn, dus ga er maar vanuit dat het replica's zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding