wie heeft er ervaring met bezorgen zooplus? via DHL

Onlangs heb ik aquarium planten besteld bij zooplus, deze zijn volgens zooplus gister verzonden cia DHL, netjes een code bij gekregen maar tot op heden wordt de code niet herkend. Op de zooplus site staat aangegeven dat de bestellingen woensdags en.donderdags worden geleverd. Kan ik er dan van uit gaan dat deze vandaag geleverd worden?

Toegevoegd na 4 minuten:
Er staat aangegeven dat de verzenddagen woensdag en donderdag is zodat de planten snel en fris bij u aankomen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf ook nooit problemen gehad, maar deze situatie is toch wat onduidelijk, omdat onder andere de DHL code niet werkt

Antwoorden (3)

Ik bestel regelmatig bij zooplus en heb ook enkele keren problemen gehad met de CODE.

Echter mijn producten zijn altijd prima op tijd aangekomen. Ik zou dus zeggen wacht vandaag even af. Mocht het vandaag niet komen en zijn je planten kapot wanneer ze wel komen dan kun je altijd actie ondernemen.

Hun service is ook erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf idd ook wel eens iets beschadigd binnen gekregen dit werd altijd netjes opgelost. Het zou fijn zijn als de code werkt, zo wacht je niet voor niets. En idd mocht het toch niet helemaal goed gegaan zijn met de levering dan wordt dat wel opgelost.
Raar, volgens mij gebruikt zooplus geen DHL. Hun zendingen worden verstuurt via GLS of PostNL.

Ga eens naar de site:
https://mijnpakket.postnl.nl/

en voer daar je code eens in?

Over ervaringen gesproken:
Ik ben sinds een dik jaar klant van zooplus en heb maar één keer een probleem met de verzending gehad, dat was met GLS.
Het pakket was niet aangekomen, ook geen briefje in de bus of ze het ergens hadden afgegeven en zo ja wanneer.

Contact opgenomen met zooplus die direct heel behulpzaam waren en het pakket met liefde nogmaals wilde versturen. Daarvoor moest ik dan wel iets naar hen faxen geloof ik. Voordat ik zo ver was arriveerde het pakket alsnog.

De klantenservice van zooplus vind ik ontzettend vriendelijk. Eén van de besten die ik ken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De planten worden via DHL bezorgd omdat deze uit duitsland komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanuit Duitsland dacht ik dat er altijd gebruik gemaakt werd van GLS.
Op de hele site van Zooplus kom ik nergens DHL tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat maar, op zooplus.de zie ik wel DHL staan. Ik heb ooit eens iets uit Duitsland bestelt, niet via DHL, maar een andere partij.
Verzendcodes vanuit het buitenland werkten niet in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er ook een link bij gekregen van de duitse DHL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem anders contact op met hun servicebalie. Die hebben mij destijds ook goed geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C4th van dhl of zooplus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toen contact opgenomen met de servicedeks van Zooplus.
Ik heb goede ervaringen met zooplus, maar niet met planten.