Is www.ultrasshop.com betrouwbaar?

Ik wil er namelijk een aantal dingen op bestelen voor het EK voetbal maar is de site betrouwbaar. En leveren ze goed, snel en wat je besteld hebt. Het gaat met name om de rookbommen en meer vuurwerk maar ook om andere dingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima spullen. Wil ook wat bestellen, en heb ook twijfels. Word het bij de douane niet gecheckt enzo wat er in zit?

Antwoorden (1)

Meerdere keren wat bestelt, de levering is snel. De kwaliteit is niet geweldig maar dit vind je ook terug in de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik kan er wel het een en ander bestelen?