is:www.productveilingen.com een betrouwbare site?

Het ziet zo verleidelijk uit allemaal, maar is het te mooi om waar te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is idd te mooi om waar te zijn: het is namelijk een veiling waarbij je ook moet betalen voor iedere keer dat je een bod uitbrengt. Je betaalt dus zowel de prijs van het product als een bedrag per bieding die je doet. De prijs van het product gaat bij een nieuw bod slechts een cent omhoog, maar voor de bieding zelf betaal je een prijs die hoger ligt. Terwijl je dus niet weet of die bieding wel succesvol zal zijn.

2 redenen waarom ik niet actief zou worden op deze site: ze zijn niet transparant over de prijs per bieding (terwijl daar de werkelijke kosten inzitten). En op de homepage wordt nog verwezen naar de kerstveiling... Geen goed teken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben een tijdje lid, het is een hele leuke en plezierige website. Wel is het belangrijk om goed de informatiepagina's door te lezen. Ik word ook altijd snel te woord gestaan als ik vragen heb. Op Facebook antwoorden ze ook vrij snel moet ik zeggen.