Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is:www.productveilingen.com een betrouwbare site?

Het ziet zo verleidelijk uit allemaal, maar is het te mooi om waar te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
737

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is idd te mooi om waar te zijn: het is namelijk een veiling waarbij je ook moet betalen voor iedere keer dat je een bod uitbrengt. Je betaalt dus zowel de prijs van het product als een bedrag per bieding die je doet. De prijs van het product gaat bij een nieuw bod slechts een cent omhoog, maar voor de bieding zelf betaal je een prijs die hoger ligt. Terwijl je dus niet weet of die bieding wel succesvol zal zijn.

2 redenen waarom ik niet actief zou worden op deze site: ze zijn niet transparant over de prijs per bieding (terwijl daar de werkelijke kosten inzitten). En op de homepage wordt nog verwezen naar de kerstveiling... Geen goed teken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben een tijdje lid, het is een hele leuke en plezierige website. Wel is het belangrijk om goed de informatiepagina's door te lezen. Ik word ook altijd snel te woord gestaan als ik vragen heb. Op Facebook antwoorden ze ook vrij snel moet ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding