bezorgt www.mediamarkt.de ook in Nederland

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik ben van plan om de xbox one te bestellen op de duitse mediamarkt omdat hij in nederland nog niet uit is. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt mij niet, er is ook een Nederlandse mediamarkt, waar je probleemloos kunt bestellen.

Antwoorden (1)

Nee, via www.mediamarkt.de kun je geen producten buiten Duitsland laten bezorgen.

citaat van de site: Selbstverständlich können Sie sich jeden Artikel Ihrer Bestellung an eine beliebige Adresse deutschlandweit liefern lassen. Dus je kunt het overal laten bezorgen, zolang het maar binnen Duitsland valt :)