Meer dan 5 weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij DealExtreme.com, Status Tracking: Update order status for put fulfilling order. Wat nu?

Ik heb betaald, hoe kan ik contact opnemen, heeft iemand hier ervaring mee of kent dit probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je problemen hebt kun je een ticket openen waarmee medewerkers van DX.com jouw kunnen helpen. Let wel op: dit kan soms ff duren en wees ook voorbereid op het belabberde engels van de chinezen. http://services.dealextreme.com/

Ben je hier wat mee: http://services.dealextreme.com/forms/OrderTracking.aspx?type=notrecevied of +(31)208-080900 Ext.801 Amsterdam, Netherlands +(31)208-080900 Ext. 872Amsterdam, Netherlands +(31)208-080900 Ext. 873Amsterdam, Netherlands

Bronnen:
http://help.dealextreme.com/
http://services.dealextreme.com/forms/Orde...

Heb je al een mail gestuurd, en hoe heb je betaald anders kun je het geld terug vorderen. Dealextreme heeft bij mij nog altijd geleverd. nooit problemen gehad. Groetjes Dennis Regenjas paraplu of regenkleding kijk op http://www.loveforrain.nl

Bronnen:
http://www.loveforrain.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100