Lijkt me een particulier die die webshop heeft, maar wel gewoon vertrouwelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het niet vertrouwen; door de slechte teksten verwacht ik dat deze lui in China zitten; ook de whois informatie van het domain is vreemd (ze claimen in CA te zitten):

Registrant:
dfdsfsfsd
16662 tourmaline
line, California 91709
United States

Administrative Contact:
kurup, kanan rfcxsdkjhguwew@yahoo.com
dfdsfsfsd
16662 tourmaline
line, California 91709
United States

En dan bij de contact us een of ander gmail adres. Verder is de domainname zelf al raar, en zijn de logo's van creditcard maatschappijen e.d. alleen maar een stel plaatjes zonder linkje naar die maatschappijen.

Toegevoegd na 38 minuten:
En de registratie was pas op 27 oktober 2012, dus deze site bestaat nog maar erg kort, alweer verdacht.
11 jaar geleden
Niet betrouwbaar volgens scamadviser.com!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Daar staat dat de site erg nieuw is, en dus een "unknown reputation" heeft.Wel merken ze op dat de site ergens anders gehost wordt dan je zou verwachten. Dat is geen goed teken natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee oke, mijn conclusie was dat dus :p