Weet iemand een site waarop je goedkope Smokingbroeken kunt bestellen?

Ik zoek een site waarop ik zo goedkoop mogelijk zo'n broek kan kopen voor onder een smoking.
Heeft iemand toevallig een goedkope site?

Alvast Bedankt he!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ze hebben wel een site www.kostuumoutlet.nl maar je moet wel naar 1 van de winkels, je kunt ook even bij Wehkamp, Otto en Neckerman kijken, dat kan wel online
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Heb er al een besteld bij de otto voor 40 euro.