Weet iemand waar ik een normaal fotoboek kan bestellen met een eigen kaft (dus geen digitaal boek ?? ongeveer 30*30 ??

Je kunt veel fotoboeken bestellen met digitale foto's. Wij hebben allemaal boeken met ingeplakte foto's en willen dat verder zo doen. Maar een eigen kaft zou wel mooi zijn! Kan er geen vinden... iemand ervaring??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je kunt ze ook gewoon in de winkel kopen,maar als je online wil kopen heb je hier veel keus.

http://www.fotoalbumshop.nl/fotoboeken/fotoboekenomslagvankunstdrukgelamineerd/fotoboekcolore/index.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf maak ik gebruik van http://www.cewe-fotoboek.nl/011a/index.html?cref=cpc_sem_goo_fotoalbum_1093&gclid=CID2o9Hh4K0CFcGFDgodfSFjLA. Deze fotoboeken zijn kwalitatief heel goed vind ik.Ik haal de fotoboeken in de winkel op want dan weet ik dat ik de kosten in de hand kan houden....bij versturen betaal je via bank of giro...Bij ophalen in de winkel via PIN of contant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruikers die alleen een klein pocketfotoboek willen maken en liever geen software installeren, kunnen terecht bij aanbieders die met een web-based systeem werken, zoals Kodak, Photobox, Snapfish of Webprint. Voor grotere fotoboekprojecten is dit echter zeker niet aan te bevelen. De hierboven vergeleken gratis fotoboektoepassingen zijn zeer verschillend; wat het beste werkt, is ook afhankelijk van de omstandigheden en verwachtingen van de gebruiker, bijvoorbeeld flexibiliteit, de mogelijkheid om fotoboeken online te delen, tijd, enzovoort:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op basis van de flexibele ontwerpmogelijkheden, het eenvoudige gebruik van de software en de hogere afdrukresolutie: FotoInsight.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ongetwijfeld goedkopere fotoboeken vinden op internet, maar als je op zoek bent naar een professioneel gedrukte fotoboek op hoogglanspapier dan is dit fotoboek Maxi hardcover een goede prijs.