Is de site www.trendhorloge.nl een betrouwbare site?

Ik vind op deze site een horloge maar hij is 25 euro goedkoper als in andere winkels of webshops.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het maakt iig een zeer betrouwbare indruk. Vergeet niet, dat dergelijke webshops lang niet de kosten hebben, die een fysieke winkel heeft en daardoor goedkoper kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet kijken of het staat ingeschreven bij een betrouwbare organisatie en ik zou het even googlen. Maar bij webwinkels zijn de prijzen meestal wel wat lager dan in winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er betrouwbaar uit,maar je kan toch niet voorzichtig
genoeg te werk gaan,je kan nog kijken of ze aangesloten
zijn bij de branchevereniging webshops .
Suc 6