hoe komt het dat de ipad 2 in amazon veel goedkoper is dan in nederland?

Ik zach dat hij bij de mediamarkt €468 was. Maar bij de amazon $469 (ongeveer €360)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Amazon is niet één bedrijf maar een verzameling van webshops. Als je daar die Ipad zou willen gaan bestellen, zul je tot de ontdekking komen dat ze niet leveren aan Nederland. Apple heeft de markt goed in zijn hand. Je zult hem in Nederland moeten gaan kopen. En dan zul je zien dat de prijsverschillen zo klein zijn, dat het niet echt uitmaakt waar je hem koopt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook een keer toen ik daar een usb stick wou kopen.
Maar mijn vader zij dat ze duurdere producten wel doen.
Maar ik denk dat jij gelijk hebt.
Utrecht
12 jaar geleden
Amazon.com levert geen electronische apparatuur aan Europa, CD's en DVD's wel. Bij Amazon.de of Amazon.co.uk zou je wel kunnen bestellen, maar of je daar goedkoper uit bent, is de vraag....
escape
12 jaar geleden
Ook bij Amazon.co.uk tref je vele artikelen aan die niet worden geleverd aan Nederland.