Kan je een fotoboek van de AH weigeren?

Heb gisteren een fotoboek in elkaar gezet en deze 2x besteld bij de printservice van AH.
Maar toen ik daarna het 'project' nog eens terugkeek op de computer, was op de 1e bladzijde een foto verschoven over wat tekst. Dit was niet eerder opgevallen, ook niet toen ik nog een laatste controle deed over het geheel.

Nu weet ik niet of dit kwam door die software en ik het project opnieuw had geopend, dus ik moet nog afwachten hoe dit in de exemplaren eruit komt.

Maar kan ik een boek weigeren. In mijn optiek was het de software geweest die de foto had verschoven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Lees even de algemene voorwaarden, daar zal vast meer over het afkeuren van een fotoopdracht instaan. Maar ik ben bang dat je op zijn Hollands gezegd "een houten bek hebt"
Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kun je niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het neerzetten van de foto's. De controle daarop dus zul je moeten betalen.
12 jaar geleden
AH doen zijn uiterste best om de productie- en levertijden zo kort mogelijk te houden. Daarom worden je bestelgegevens, zodra ze op onze server staan, overgedragen aan een uitgebreid en geheel geautomatiseerd productieproces.

Er wordt vaak direct gestart met de productie. Daarom is het helaas niet mogelijk de bestelling na het afronden van het bestelproces nog te wijzigen of te annuleren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het fotoproduct, kun je het artikel het beste direct terugbrengen naar uw winkel.

De winkel stuurt het afgekeurde product ter controle naar het lab. AH controleert het en zullen indien nodig de bestelling opnieuw produceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens een beker besteld en wilde deze annuleren.

De AH gebeld waar ik het naar toe wilde laten sturen en deze mevrouw vertelde mij dat als je het niet ophaalt dan wordt het na een tijd terug gestuurd en vernietigd.

Daarop heb ik een andere beker besteld (de correcte), opgehaald en andere laten liggen. Was geen probleem.

Ik neem dat dit ook geld voor de andere producten.