Is deze website betrouwebaar?

hallo,

ik heb een hele goedkope site gevonden voor bijv. iphone 4s ipads en al die dingen.
maar is deze site wel betrouwbaar?
http://copalcomputers.com/

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dank jullie wel!

Het beste antwoord

Nee, dit "bedrijf" is niet te vertrouwen. Geld overgemaakt, maar niets ontvangen. Vervolgens krijg ik een week later een mailtje dat ik het bedrag naar de verkeerde rekening heb overgemaakt. Of ik het nogmaals wil storten! Er wordt nu onderzoek verricht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op de site heb ik dit gevonden, mocht je het niet vertrouwen kan je dus altijd even langs gaan om je pakket te inspecteren of het wel het juiste is, wat je koopt.

'Kan ik mijn artikelen ook afhalen?
Ja, dat kan. u wordt dan via email geinformeerd wanneer het pakket voor u gereed staat. Natuurlijk kunt u ook zo langskomen, mits het artikel op voorraad is, kunt u deze dan direct meenemen. .
. Dit kan op alle werkdagen (niet op zaterdag) tussen 9:00 en 17:00 uur. Let op, geen showroom, alleen afhalen bestellingen, of afhalen producten.. '
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn geen reële prijzen, ook kan je niet me ``Pay-pal`` betalen. Dit is niet vertrouwd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dus Ik heb een bestelling en betaling gedaan, maar niets ontvangen tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt erop dat ze "failliet" zijn, lees: met het geld ervandoor. Die mededeling op de site zag ik zelf een keer staan bij de firma OneTimeDeal, toen ik een goedkope e-reader dacht te kopen.