Swago.nl hoeft niet per definitie onbetrouwbaar te zijn, maar je loopt wel risico. Ik zou daar zelf niet zomaar iets kopen.

- Ze hebben geen enkel keurmerk.
- Contact kan alleen per telefoon en email, en er is geen adres te vinden op de site.
- Rare taalfouten op de site: zo wordt er meerdere keren over "algemeen voorwaarden" en "goed ontvangst" gesproken.
- Er is een "live chat" maar daar kun je niet chatten. Live chat is dus onzin.
- De omschrijvingen van de producten ontbreken in bijna alle gevallen. B.v. de hoeveelheid bij parfums, en het materiaal waar een T-shirt van is gemaakt.
- Tenslotte heb ik de indruk dat alles razend duur is, en dat je met een beetje shoppen, goedkoper aan je spullen kunt komen.