Kun je een op Vistaprint gemaakt ontwerp via een mailtje naar iemand doorsturen of gaat dat niet?

Ik wil aan iemand vragen of het ontwerp goed is. Kan ik nu het - nog niet gedrukte - ontwerp al doorsturen naar een e-mail adres?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je kunt een schermafdruk maken, en dat als afbeelding per e-mail versturen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe doe je dat?
bamibal
12 jaar geleden
Gewoon op PrintScreen drukken, en vervolgens plakken in je e-mailbericht. Of, als je windows 7 hebt, het knipprogramma gebruiken om een deel uit je scherm te "knippen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al iets anders bedacht: "Afbeelding bewaren als...." en vervolgens wordt de afbeelding gedownload! Bedankt voor je reactie, Bami.