Ik kocht iets bij een webshop en het bleek bij het eerste gebruik al uit elkaar te vallen. Nu zeggen ze dat ik het moet naar de fabriek sturen?

Ik eiste m'n geld terug en ik zou het product terug aan hen toezenden. Het is blijkbaar van desastreuze kwaliteit. Dus ik wil geen nieuwe of geen herstelde meer. Moeten ze mij het geld terug geven of kan ik niet anders dan het terug naar de fabriek sturen om het te laten repareren en daarna eventueel via Marktplaats te koop aan te bieden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt zaken gedaan met een webshop NIET met de fabriek waar het gemaakt is! Als je de klacht binnen 8 dagen hebt gemeld, heb je gewoon recht op volledige restitutie!

Ze mogen je niet naar de fabriek sturen en al helemaal niet tijdens de garantie. Lees je rechten op consuwijzer.nl en controleer of ze aangesloten zijn bij geschillencommissie.nl. Werken ze niet mee adviseer ik je ze in ieder geval aan te melden bij consuwijzer en als er meerdere klachten komen hebben ze vanzelf de consumentenautoriteit op het dak. Geef ze ten slotte een koude douche bij radar.nl. Zorg dat de naam verspreid wordt over het internet. Succes.

je moet doen wat ze zeggen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100