Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft www.def-shop.nl snelle levering?

ik heb net 2 LA Dodger oorbellen besteld op www.def-shop.nl, maar ik wil graag weten of er snelle levering is. misschien dat iemand er al ervaring mee heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Verzendingsduur
Hoe lang duurt de verzending gemiddeld?
In het algemeen bedraagt de levertijd bij DefShop 3-8 werkdagen. Uit ervaring willen wij jullie echter op deze plaats erop wijzen, dat de verzending tijdens en tussen feestdagen langer duurt.
Is de wijze van betalen van invloed op de levertijd?
Ja: indien je onder rembours of met onmiddellijk betalen bestelt en dit nog voor 12.00 uur doet, verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Bestel je na 12.00 uur, verzenden wij de volgende werkdag. Betaal je per vooruitbetaling, verzenden wij de goederen onmiddellijk na betalingsingang. Dat betekent concreet, dat jouw pakket ongeveer 1 dag na jouw overboeking verstuurt wordt.
Hoe lang duurt een levering naar het buitenland?
Leveringen naar het buitenland komen binnen 1-3 dagen in het internationale pakketcentrum van DHL binnen. Vanaf daar hangt de levertijd sterk van de betreffende vervoerder af. In de Europese buurlanden duurt het gemiddeld 2-3 dagen.
Hoe kan ik de status van de levering zien?
Wij sturen je per email een zogeheten Trackingcode. Deze ontvang je bij de bevestigingsmail. Je kunt hem op www.dhl.de invoeren en dan precis nagaan, waar jouw pakket momenteel is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding