Weet iemand een website waar ik taart kan bestellen, die vandaag nog bezorgd kan worden voor 15:00?

Ik ben vandaag voor het laatst op mijn werkplek. Beetje onverwacht, want mijn planning is gister gewijzigd. En ik wil graag trakteren. Vandaar dat het een beetje op het laatste moment is.

19.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vuurtorenwachter bent op Rottumerplaat wordt dat moeilijk. Als je op het Plein in Den Haag werkt zal dat nog wel lukken.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lol Utrecht :-) Bijna hetzelfde als Rottumerplaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je met een in jouw buurt/stad goed bekend staande banketbakker even belt, een taart bestelt en vanmiddag laat bezorgen is er niets aan de hand, meestal véél beter van kwaliteit dan zogenaamde online/bestelfirma’s, en waarschijnljk ook niet zo bloedduur.
succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waarom loop je niet gewoon even naar een taart shop. Je kan toch moeilijk stellen dat op je laatste werkdag, dat je dan nog volop druk bent.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lopen naar een taart shop? Waar zit die dan op de Uithof?
En ja natuurlijk ben ik druk. Ik ga welliswaar niet vrijwillig weg, maar ik vind het geen stijl hebben om de regels maar aan mijn laars te lappen omdat het mijn laatste dag is. Ik ben beveiliger, en ik heb verantwoordelijkheden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je wel even bellen ?

Het beste antwoord

Bij Bakkerij Wammes
Lange Jansstraat 5
Utrecht
Tel. 030 2311658

kan online, via de website tot 9.00uur nog voor dezelfde dag bestellen.
E-mail behandelen we van 19.00 tot 21.00uur

Na 9.00uur kan nog wel telefonisch besteld worden voor dezelfde dag
Bestellingen dienen cash betaald te worden bij onze chauffeurs.

http://www.wammes.nl/

Succes vandaag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier misschien ?? Taart Bezorgen?
www.gefelicitaart.nl/
Alle Taart: Bestel Online & Geniet. De Lekkerste Taarten: Nú Bezorgen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Multivlaai. Deze heeft vestigingen door het hele land en bezorgen ook bij bedrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Die had ik al geprobeerd, maar ik kan de datum van vandaag niet meer aanklikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet van de ander suggesties gebruik wilt/kunt maken: Gewoon een bakker in de buurt van je bedrijf bellen en vragen of zij nog kunnen bezorgen vandaag, of met de auto (als je zelf niet rijdt een collega inschakelen) zelf iets gaan halen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Zelf iets halen, vind ik geen probleem, maar dit kan dus niet, ik mag onder geen enkele voorwaarde weg van mijn werkplek (beveiliging) zelfs niet om te plassen. Ik zou een collega kunnen vragen, maar ik wil ze verassen. Maar ik heb al besteld bij Wammes.nl uit de suggestie van Ivy4u. Ik houd alleen de vraag nog ff open om te kijken of er nog meer suggesties komen. Mocht ik nog een keer zo iets hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima! Een plezierig afscheid gewenst en hopelijk heb je al een andere baan.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nee, dat helaas nog niet. Het is dan ook niet erg plezierig, maar de mensen hier kunnen het niet helpen :-( Voor alsnog ben ik straks werkloos, of er moet een wonder gebeuren. Al daar geloof ik niet meer in. Maar ik wil het goed achter laten. Ben ontslagen, doordat we een aanbesteding hebben verloren (niet omdat ik slecht gepresteerd heb)
ik denk dat je hier een goede kans hebt om het vandaag nog te laten bezorgen