Hoe moet je een HTML website online zetten die gemaakt is in Dreamweaver?

Ik met dreamweaver een complete site gemaakt. De verschillende onderdelen van de site zijn opgeslagen als een chrome HTML document.
Hierdoor krijg ik de site niet online met de FTP client.
Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?
Bij voorbaat bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Je hebt met Dreamweaver alle bestanden op je laptop of pc gezet. Download nu een ftp-client als Filezilla en kopieer de map met alle html-files van je pc naar de webhost.
Let op dat je homepage de naam index.html of htm heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit een tijdje te kijken naar je opmerking 'opgeslagen als een chrome html-document'.

Dat laatste hoeft niet omdat je je site die je in dreamweaver (dw) hebt gemaakt, gewoon lokaal functioneert neem ik aan. Dat pakketje van chrome-html die je hebt gemaakt gewoon weer wegdoen.

Je hele site, die dus lokaal werkt, kun je met een ftp-client (of met DW zelf) gewoon uploaden. Vergeet niet te kijken of je paden goed staan etc (vooral met plaatjes), maar dat is weer een ander verhaal ;-)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je erover nagedacht om de website in Wordpress over te zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ook kunnen, maar eerlijk gezegd heb ik mij nog niet zo verdiept hoe je dat met wordpress over moet zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt eventueel vrijblijvend contact met mij opnemen waar ik je wel wat advies kan geven over hoe en wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat zou willen, heel graag!