Waar vind ik kleine wieltjes (20-25mm diameter)?

Ze moeten op een stift te bevestigen zijn, eventueel op een bout en moer. Ze moeten snel leverbaar zijn, daarom niet uit China. Tenzij die op een week geleverd zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Bij elke bouwmarkt kun je die wieltjes kopen, in alle maten, Ook (20-25mm diameter).
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vreemd, ik heb de belangrijkste bouwmarkten nagegaan en nergens zijn ze te verkrijgen in 20-25mm. Kun jij me even voorzien van een link?
De meeste wielen binnen een paar dagen geleverd.
www.wielen.nl
7 jaar geleden
Bij bijna alle bouwmarkten kan je die wieltjes vinden. Je kan ze ook even googlen, naar google shopping en je pagina staat vol met webshops die de wieltjes aanbieden. Als je het niet kan vinden, hier de link;
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1EKKP_enNL708NL708&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#tbm=shop&q=wielen+20-25+mm+diameter.
Zou je ook willen kijken naar mijn vraag?