Hoe kan ik mijn paypal rekening linken aan 2dehands.be zonder een nieuwe rekening te openen?

Ik wil men paypal rekening linken naar 2dehands omdat iemand iets van heeft gekocht en hij wou betalen met paypal maar hoe koppel ik dat nouw aan 2dehands?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

ik denk dat je het niet kan laten opgaan voor een oude advertentie dit kan je gewoon via mail afhandelen

maar normaal zou je als je inlogt op 2dehands be
even bij je account gegevens moeten kijken.
en daar is vast de optie om je paypal account toe te voegen
als je daarna een nieuwe advertentie plaats zou de optie wel beschikbaar moeten zijn