Weet iemand waar je een jurkje zonder bandjes in maat 152 kunt kopen/bestellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wordt door wit zwart bij de trefwoorden aangegeven dat het in die kleuren of in één van die kleuren moet zijn? Gaat het om een bruidsmeisjes-, feest- of vakantiejurk?

Het beste antwoord

Ik zou zeggen kijk even bij de volgende winkels.

Neckermann: www.neck.nl
Otto: http://www.otto.nl
Wehkamp: www.wehkamp.nl
Wenz: www.wenz.nl

Succes met je zoektocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :P

Andere antwoorden (1)

bij de primarkt in Rotterdam, met maat 152 is de kans ook groot dat damesmaat 32 en 34 ook wel passen en anders een jurkje met bandjes kopen en de bandjes zelf verwijderen.