Mag een webshop je meer in rekening brengen, dan waarvoor je het artikel hebtt besteld?
Ik had een laken besteld bij een webshop, maar heb over de kwaliteit geklaagd. Ik mocht voor hetzelfde bedrag wat anders uitzoeken en hen de artikelnaam en maat per mail doorgeven, mooi gebaar! Ik heb de bestelling doorgegeven op 24-10-2022 en zou nog een klein bedrag moeten bijbetalen. Op 26-10-2022 bleek dat ze het artikel fors duurder hadden gemaakt. Ik kreeg een mail dat ik 40,00 euro moest bijbetalen! Ik heb gemaild dat de prijs op de dag van de bestelling 11,69 euro per stuk was, dus dat ik er recht op heb het daarvoor te ontvangen. Ik kreeg bericht terug, dat dit niet meer na te kijken is. Kan ik dit zelf op een of andere wijze achterhalen? Het gaat om Lorrien Dekbedovertrek Manilla Satin.
De besteldatum was 25-10-2022 en op 27-10-2022 liet men weten dat het artikel duurder was.