Wat moet je invoeren bij numéro et nom de la voie?
Op een webshop (pimkie) stelt men de volgende vraag bij het registreren. Het is een Franse site en ik bestel dus zogezegd naar het buitenland.
Numéro et nom de la voie?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Op een webshop (pimkie) stelt men de volgende vraag bij het registreren. Het is een Franse site en ik bestel dus zogezegd naar het buitenland.
Numéro et nom de la voie?
Ik heb deze foto op het internet gevonden, weet iemand waar ik deze, of gelijk uitziende matchende truien kan kopen. Ik heb natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Het maakt mij niet uit om vanuit het buitenland te importeren.
ik ga naar de hoofdpagina en probeer via het menu of via de zoek functie een artikel te zoeken maar na een paar tellen schiet hij altijd weer terug naar de hoofdpagina
ik probeer de klantenservice te bereiken maar de pagina schiet gewoon weg
dit probleem doet zich niet voor in safari maar ik gebruik liever gogle chrome
heeft iemand misschien hetzelfde probleem ?
Kan iemand bevestigen dat je dezelfde problemen hebt als je de pagina bezoekt.
of ligt het misschien aan een of andere adblocker ext ?
ik kan conrad niet vragen vanwege dit gedoe vandaar dat ik het hier probeer
of ik de enige ben.
Verkoper bood een jas aan als nieuw met prijskaartje. (maat L) Maar dit bleek gewoon een gedragen jas te zijn maat M waarbij zelfs een aantal dingen ontbreken. (riempje)
Ik heb al contact met de verkoper opgenomen en deze blijft volhouden dat het een nieuwe jas. En dat ik mijn geld absoluut niet terug krijg.
Verkoper heeft inmiddels de advertentie verwijderd, maar heb hier al wel screenshots van gemaakt.
Wat moet/kan ik nu doen?
Ik heb een product besteld en op 26-9-15 ontvangen thuis, maar deze is op 27-9-15 al defect gegaan.
Hoe kan ik dit retour zenden?
Als ik op de website kijk, dan kun je wel op een link klikken, maar dan kom ik nog steeds niet bij de klantenservice.
Hopelijk heeft iemand daar een link voor...
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing