Is het artikelnummer hetzelfde als een bestelnummer?
Moet iets retour doen, alleen weet het niet zeker.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Moet iets retour doen, alleen weet het niet zeker.
ik heb een week geleden 2 paar schoenen besteld via internet. Ik kreeg ze afgelopen woensdag binnen maar ik kon ze niet goed beoordelen omdat ik een joggingbroek aanhad, maar 1 van de twee zat sowieso niet goed, dus die heb ik meteen aangevinkt op het retourformulier. De volgende dag paste ik de ander paar schoenen die ik uiteindelijk toch niet zo leuk vind en heb die in de doos gedaan en teruggestuurd. Nu bedenk ik me ineens dat ik maar één paar schoenen heb aangevinkt op het formulier, wat betekent dat ik misschien maar mijn geld voor maar 1 paar schoenen terug krijg terwijl ik er 2 heb opgestuurd. Wat kan ik nu het beste doen? Het pakketje wordt toch altijd gewogen?
Ik heb op watch2day een SEIKO Sapphire Quartz besteld voor €90 ipv €180, nou had ik op andere forums gelezen dat watch2day merkhorloges verkoopt die gemaakt zijn in china waardoor ze zulke scherpe aanbiedingen kunnen hebben. Ik maak me geen zorgen maar ik heb ook niet graag een 'chinese' horloge of een 'namaak'.
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag mail ontvangen dat ik Fifa15 heb besteld voor de PS3.
Volgens mij bestaat Fifa 15 helemaal niet, maar dat terzijde.
Ik heb sinds 2012 niets meer besteld bij Wehkamp.
In de mail zit een bijlage met een .zip bestand genaamd Bestelnummer42292645.zip
Vreemde extensie voor een factuur.
In de mail staat het volgende:
In de bijlage zie je een volledig overzicht van je bestelling met bestelnummer 48905155. We wensen je alvast heel veel plezier met je aankoop. Je kunt je bestelling volgen via mijn bestellingen . Hier kun je ook je persoonlijke gegevens en voorkeuren vinden. Hier vind je ook alle informatie over bezorgen en afhalen. En wat je moet doen als je
een artikel wilt retourneren.
Ik vertrouw het niet, maar ik wil wel graag zeker weten dat iemand geen rotzooi op mijn naam heeft besteld.
De mail is afkomstig van: bestelling@wehkamp.nl
Iemand een suggestie?
Toegevoegd na 30 minuten:
Ze worden inderdaad steeds slimmer. Die oplichters!
Ik krijg op moment ELKE dag mail van ING, Rabo en PayPal.
Bij Rabo en ING heb ik niet eens rekeningen.
Moet je per sé iets fysieks verkopen op Marktplaats?
Groeten, Max.
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing