Wat is het grote verschil in geur tussen mannen- en vrouwenparfum?

Ruikt de ene in het algemeen anders dan de ander? Of gaat het alleen om dat er op de verpakking het geslacht staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Antwoorden (7)

Vrouwen parfum is wat fruitig. Mannen parfum is meer muskachtig. Het overlapt elkaar ook wel een beetje hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwenparfum heeft een hogere concentratie olie waardoor het sterker ruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is verschil, mannenluchtjes zijn vaak warmer, stoerder.
Vrouwenluchtjes zachter, bloemiger of liever.
Ga maar eens ruiken bij de drogist, dan begrijp je meteen het verschil!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwengeuren zijn wat bloemiger. Maar er zijn ook vrouwengeuren die door mannen gedragen worden. Een bekend voorbeeld is Jicky van Guerlain dat de favoriete geur is van Mick Jagger. En zo zullen er ook mannengeuren zijn die door vrouwen gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn meerdere verschillen tussen mannen parfum en vrouwen parfum. wist je dat er een luchtje voor mannen bestaat dat vrouwen opslag verliefd op hem maakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen zijn de mannenluchtjes eau de toilette, en de vrouwenluchtjes eau de toilette/eau de parfum of parfum, dus wat meer geconcentreerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwenparfums zijn meestal gericht op het verleiden, mannenparfums meestal om indruk te maken