Is een gaatje in een nepleren jasje te repareren?

Ik heb een leuk nepleren jasje en ontdekte vandaag een klein gaatje in de mouw. Iemand een tip hoe dit te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6K

Antwoorden (2)

Ergens uit de zoom een stukje stof knippen en dat over het gaatje plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een min?, een prima oplossing+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@giwenda
Er zijn een paar mensen op goeievraag actief die het fijn vinden om mij minnetjes te geven. Vandaar die min, ondanks de goede oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die heb ik ook en ik noem ze mijn minnaars ;)"
Een min is niet erg als ze uitleg geven over het waarom maar daar zijn ze te laf voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben we allebei minnaars hier, giwenda. Wat fijn om zo geliefd te zijn. :-)
Een klein gaatje in een kunstleren kledingstuk kan je repareren door het te vullen met een compound (flexibel vulmateriaal) en dat vervolgens op de juiste kleur te brengen. Daar kan je Leather and Vinyl Repair Compound voor gebruiken.
Amadea