Wie heeft er ervaring met hairextentions ?

Voor en nadelen als het kan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb extensions gehad in de zomer van 2008.
Laat het iemand met ervaring inzetten, na 3 tot 6 maanden (de duur van hoelang de extensions blijven zitten is per persoon verschillend)
Eruit laten halen is ook belangrijk , als je dit zelf gaat doen dan trek je heel veel haar uit je hoofd.
Ook heb je verschillende soorten extensions, je hebt indian gold hair, deze zijn van echt haar gemaakt en zien er natuurlijk uit.
De andere soorten zien er minder natuurlijk uit.

O ja: de 1e paar nachtjes slapen gaan wat moeilijker, door de lijmstukjes moet je even wennen(paar dagen) want je ligt er met je hoofd op.
Ik heb er toen 150 in laten zetten, voor verlenging en volume, laar je er maar een stuk of 10/15 inzetten dan heb je met slapen minder last van

Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps vergat nog wat: de haren die je normaal verliest (zo'n 100 per dag) die blijven nu zitten, dus als je je extensions laat verwijderen verlies je heel veel haar in één keer, maar dat is wel het haar wat je normaal dagelijks verliest.
Dan voelt het net of je veeeeeeeeel minder en heel dun haar hebt , vooral na een aantal maanden met dikke bos rond te lopen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb zowel haar aanlaten zetten met wax als haar aanknopen. Haar aanknopen vond ik geen succes. Op mijn hoofdhuid werden hele dunne vlechtjes gemaakt met mijn haar en kunsthaar. Het nieuwe haar wordt eraan gezet met naald en draad. Het ziet er wel natuurlijk uit maar jeukt heel erg op je hoofd. Haar aanzetten met wax kan ook maar dat houdt niet heel erg lang. Het is in het begin wel wennen bij het slapen en borstel. Maar daar ben je snel aan gewend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb zelf vaak extensions stuk of vijftig alleen voor volume
ik laat het bij de kapper doen waar ze ervaren zijn ik vind zelf de exatensions van greath lenghts super ik vraag ook of ze de lijm stukjes halveren dan vallen ze niet zo op in je haar

Toegevoegd na 55 seconden:
nadelen heb ik niet gehad zorg alleen dat je de juiste kleur neemt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je twijfelt om extensions te nemen kun je bij verschillende antiliaanse winkeltjes clipmatjes halen'. Ze hebben deze in alle soorten en maten, allerlei soorten krullen, stijl, etc.
de voordelen hiervan zijn dat als je toch liever kort wilde dat je de matjes er zo uit kunt halen, bovendien is het ook niet slecht voor je haar. Zorg wel dat je de juiste kleur hebt.

Tip: synthetisch haar kun je niet met een hitte aparraat bewerken.
Als je een keer wilt veranderen van krul haar naar stijl haar dan kun je het beste clipmatjes met echt haar nemen, deze zijn wel iets prijziger. Deze kun je wel met een hitte aparaat bewerken.

Succes met je beslissing ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, ik heb extensions van greath lengths en die zijn fantastisch, je ziet ze niet zitten en voelen aan als je eigen haar. Ze zijn wel prijzig maar ik heb het ervoor over. Het hangt van je normale haarverlies af hoe lang ze blijven zitten. Ik zelf heb sinds 2 jaar nog nooit alles eruit hoeven laten halen(maar vulde de uitgevallen extensions gewoon weer aan met nieuwe) mits je het maar goed verzorgd en dat betekent vaker borstelen, vooral na het wassen, een voor een, vooral daar waar ze vast zitten aan je eigen haar, dit om knoopjes of vervilting te voorkomen. En je mag nooit lang met nat haar rondlopen, dus na wassen of zwemmen fohnen. Ik kan gewoon niet meer zonder mijn extensions omdat ik van mezelf vrij dun haar heb. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je extensions wil, zal je naar een kapsalon moeten gaan die diploma's hebben in het zetten van extensions en die ook regelmatig nieuwe cursussen doen.
Zij kunnen je vertellen of je haar wel geschikt is hiervoor. Als je haar namelijk vaak chemisch behandeld is (geverfd of gepermanent) word je haar poreuzer waardoor het eerder af kan breken.
Maar dat kan je alleen zien, dus zo over het internet zou ik niet kunnen vertellen of het een goed idee is bij jou.

Het is wel duur, maar ga niet op marktplaats kijken voor een goedkopere manier! Zo stom ben ik namelijk wel geweest en deze mevrouw wist dus helemaal niks van het inzetten van extensions. Gevolg: na 1 dag 1 extension met eigen haar eruit getrokken. Zij vond dit normaal.
Na 3 maanden: kale plekken op mijn hoofd van ong. 4 bij 4 cm.(is na een lange tijd wel weer goed gekomen hoor)

Het is niet om je bang te maken, want daarna heb ik nog wel hele goede extensions gehad die niet eruit vielen.

Ikzelf heb Great lenghts gehad en daarna Balmain. Voor dat laatste heb ik ook een opleiding gedaan en ik weet daarvan dat ze met mooie spullen werken.

Als ik jou was zou ik naar een erkende kapsalon toe gaan en daar meer informatie vragen. Ik kan hier nog wel een langer verhaal van maken over de intensieve verzorging ervan maar dat hoor je allemaal wel in de kapsalon.

Kijk anders ook eens op http://www.balmainhair.com/
Staat veel info op.
Succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het zelf niet gehad maar m'n zus.
Voordelen
~Het is mooi.
~Het blijft best wel lang zitten.

Nadelen
~Volgens mij gaan er wel veel haren mee als je het uithaalt.