Hoe duur is de goedkoopste Tea tree olie (thee boom olie)?

En waar kan ik deze kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Iedere drogist verkoopt wel Tea tree oil. Meestal van het merk Chi. Deze is een van de duurste, maar ook de zuiverste.

Er zijn drogisterijen en reformwinkels waar je goedkopere olie kunt kopen. v.a. € 5,- Ook via webwinkels kun je tea tree oil kopen, alleen is het nooit zeker of je zuivere olie hebt. Soms worden ze vermengd met een andere goedkopere olie.

Vergeet niet, dat goedkoop vaak duurkoop is. Chi is € 7,95 en de goedkoopste misschien 5,- Je moet dan overwegen of je het waard vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij het kruidvat en of bij etos, of bij natuurwinkels, prijzen zijn zo overal wel gelijk zo rond de 8 a 9 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
olie om in je eten te doen is er bij oil&vinegar.dit is niet heel duur. rond de 6 euro.