ik heb een vraag van school. weet iemand de betekenis van het adidas logo? wil je het aub zeggen! alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel graag, maar aangezien ze hier heel graag antwoorden verwijderen, zal je het zelf moeten zoeken.

Antwoorden (2)

het laat de duurzaamheid en kracht van t bedrijf Adidas zien

kijk maar op deze link:

http://www.famouslogos.org/adidas-logo

Toegevoegd na 5 minuten:
tis wel in t Engels,k?

maar succes!

groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adidas heeft twee logo’s: het klassieke bladvormige logo en het modernere logo met drie schuine strepen. Het klassieke logo werd meer gebruikt voor de vrijetijdskleding, het moderne logo wordt meer gebruikt voor de ‘performance’-lijn.
De drie strepen op het moderne logo beelden een berg uit die vooruitwijst naar de uitdagingen die nog komen en de prestaties die behaald kunnen worden in de toekomst.
Het handelsmerk van de drie strepen werd in 1951 gekocht van het Finse sportmerk Karhu.