Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik het gaatje in mijn oor toegroeien?

In mijn linkeroor is het eerste gaatje te hoog gestekt, waardoor het 2e gaatje bijna even hoog zit en niet zo mooi is, ik zou graag het eerste gaatje laten toegroeien en opnieuw laten staken maar lager. Maar ik had liever eerst het gaatje dat er nu is toe gehad. Ik heb al geprobeerd er lang niets in te dragen, maar het blijft open, zelfs na 2-3 maanden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
670

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gewoon nog langer wachtten.ik heb dat ook ,heeft 2jaar geduurd voor het dicht was.maat het littekentje blijft.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zou de piercer er dan eentje onder willen maken? of moet het echt toe zijn voor hij dat doet?
niko
12 jaar geleden
je kunt zoveel gaatjes laten maken als je aankunt.nieuwe gaatjes worden altijd gemaakt als alle anderen open zijn.veel suc6 ermee.

Andere antwoorden (2)

Hangt er vanaf hoelang je het gaatje al hebt. Ik heb ze al ruim 30 jaar en soms een jaar geen oorbellen in, maar dichtgroeien doen ze niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toegroeien zal helaas niet meer gaan, hoe lang je ook wacht. Dat is ook de bedoeling van gaatjes in je oren.
Maar het is wel zo dat het gaatje met de jaren redelijk onzichtbaar wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.
Het groeit niet echt dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor het +je :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding