Hoe krijg ik grasvlekken uit mijn Spijkerbroek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de vlekkenschaar!

Het beste antwoord

gewoon even boenen met ossengalzeep, verkrijgbaar bij elke drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je
heeft gewerkt

Andere antwoorden (4)

Er zijn vier mogelijkheden om grasvlekken te verwijderen uit kledij.

1. Wassen met een mengeling van water met een flinke scheut ammoniak.

2. Deppen met alcohol.

3. Wassen met heet water waarbij je een scheut spiritus en een scheut ammoniak doet.

4. Nat maken en er suiker opdoen. Na een uur de suiker verwijderen en het kledingstuk gewoon wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje vanish bij wasmiddel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shout vlekken depper gebruiken
beetje erop ..even laten inwerken en dan gewoon wassen in de wasmachine..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eruit knippen, nee grapje.
de achterkant insmeren met groene zeep en hem dan gewoon wassen in de machine.
tadaaaaaaaaa, weg vlek.