Waar zijn mannelijke paspoppen te koop?

Ik bedoel hier echt een paspop liefst verstelbaar. Etalagepoppen zijn er genoeg maar die bedoel ik dus echt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

www.ardis-paspoppen.nl

Daar hebben ze in ieder een mannelijke paspop te koop,speciaal voor het kleermakersvak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hou je vast,hij kost wel 220 euro!Maar dan heb je ook wat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb het even aan mijn moeder gevraagd,zij heeft zo'n ding.
Gekocht bij: www.etalagepoppengigant.nl

De naam doet iets anders vermoeden,maar ze hebben daar ook paspoppen,ook mannelijke en deze zijn stukken goedkoper dan bij Ardis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo dat scheelt inderdaad nogal! Enorm bedankt voor je reactie, had al overal gezocht maar kwam steeds etalagepoppen tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank,succes!

Andere antwoorden (1)

hier: http://www.textielstad.nl/paspoppen/11?gclid=CPLWnarJrqQCFRAqDgodYjNa0Q

En als dat geen paspoppen zijn kan je dan even aangeven wat volgens jou het verschil is met wat daar aangeboden wordt