Welk professioneel haargel is het best?

Ik heb halflang haar, en wil het rechtop zetten, Ik gebruik nu Tigi Cocky, dat werkte totdat mijn haar langer werd. Nu zoek ik wat sterkers.

Ik heb dik/futloos haar (helaas)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

goedkoop: murrays ( heel vettig, maar wel effectief) (€5,- pet pot)
professioneel: american crew haarproducten
http://hbcare.nl/haarverzorging/american-crew.html?cat=101&gclid=CJ_x3a2vnqQCFQQE3god_R4YFw

p.s. in combinatie ook goed te gebruiken

Toegevoegd na 6 minuten:
American Crew Pomade, 100gr
Gebruik ik zelf voor half lang haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Taft, zon vierkante blauwe pot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn echtgenoot, hard-core punker in de jaren 80 gebruikte voor zijn enorme hanenkam behanglijm....

Godzijdank is hij toch nog een beetje goed terecht gekomen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Sebastian: putty of mud.. helpt perfect!