Zelf gebruik ik altijd de max volume mascara van de etos, niet duur en hij werkt heel goed.
En hij is bovendien ook niet op dieren getest en geeft ECHT max volume.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Volume Mascara van Etos is een tijdje terug als beste uit een kassa-test gekomen. Daarna was er echt een run op die mascara's. Weken was er geen zwart meer te vinden in de schappen. Maar het is ook wel terecht, een prettige mascara die stukken goedkoper is als de mascara's die hetzelfde beloven en niet eens waarmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed om te weten!
Ik gebruik hem van de Hema, 2,95 en ook niet op dieren getest

Toegevoegd na 15 seconden:
waterproof en goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dan wel of geen waterproof mascara?

Ik gebruik altijd deze (zie plaatje hieronder) en dan de waterproof. Je kunt deze ook kopen in volledig goud omhulsel... Hij is rond de 8,00 euro, maar waterproof is ie zeker! Ik ben erg tevreden!

Kijk na het douchen moet je natuurlijk wel een klein beetje onder je ogen wegvegen, door het in mijn ogen wrijven, maar in de regen blijft ie prima zitten!

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is trouwens van Max Factor, let wel goed op of er echt WATERPROOF op staat, want het verschil is slecht zichtbaar, namelijk al 2x de verkeerde gekocht en die beviel me echt niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook heel blij met de volume mascara van Etos. Werkt goed en gaat lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miss Sporty, een groene met zilvere letters.

http://www.drogisterij.ne...Studio_Lash_Mascara_1.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van het kruidvat huismerk (essence), ik weet niet precies hoe die voluit heet, maar hij is van buiten iig zilver, volgens mij No limits.. Ik vind hem goed en hij is niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Etos huismerk (ultra zwart)
2,99 en ik gebruik hem altijd.