Wat is het verschil tussen zonnebril merk Polaroid en Ray Ban?

Afgezonderd van de prijs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.4K
paulus811
11 jaar geleden
Mocht je een nieuwe zoeken, kijk dan eens naar het merk Serengeti. Betere zonnebrillen zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het kader van de vraag : wat maakt die dan veel beter dan de eerder genoemde merken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat ik maar geen goed antwoord krijg op de vragen. Ook op internet valt er niets over te vinden.
Dus waarom dan een zonnebril kopen van 200+ euro zonder dat je weet waarom je die koopt?
Tenzij die alleen maar gekocht worden omdat ze 200+ euro zijn, en ze daarmee dan kunnen pronken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je de vraag anders stellen. Meer zo iets van zijn de prijzen van zonnen brillen in verhouding met de de lens kwaliteit . Dus is een 700€ bril (serengeti ) zo veel beter dan zeg een v&d bril van 45 € of van 12,50 € van de markt . Nee de duurste is geen honderd x beter .je betaalt zeker bij de bekende mode brillen voor de lifestyle , het merk (Chanel) maar ook zeker de kwaliteit de uitstraling enz . Kijk wat wil met je bril auto rijden een lichte bruine , liever geen polaroid (kan zwarte vlekken geven ) en ook geen zelf kleurende dat werkt niet in een auto door het gekleurde glas . Met watersport juist wel gepolariseerd en sterk UV en liefst afsluitend rondom . En voor het terras !? Dat je kan gluren :) nee dat het er bij jou passend goed uit ziet . Dat kan voor de een met z'n fiets zonnen bril v 7,50€ Met korte broek en sandalen zijn allemaal prima praktisch , de ander met glanzend zijden Armani pak met een zonnen bril met meer merk dan bril . Zoek daar daar zelf een voor jou zelf een prettige balans in . Een zonnen bril zeker de terras modellen koop je niet voor de beste maar voor de looks :) wil je echt het beste ja het merk is al genoemd voor verschillende situatie's de juiste bril . Alleen die dingen zijn zo duur dat je alleen nog maar op je balkon kan zitten . :) want het reis geld is dan op :(

Antwoorden (1)

Polaroid heeft gepolariseerde glazen , dat haalt de hinderlijke straling weg . Goed merkbaar als je op water kijkt waar de zon vlak op staat . RayBan is een brillen merk in de jaren 50 al bekend als piloten brillen . Men zei dat dat RayBan de officiële zonnen brillen leverde voor de Amerikaanse piloten . Nu een heel scala aan modellen en ja ook nog steeds een aantal in het zgn piloten model . RayBan heeft zeer goede lenzen , en sommige modellen kunnen (of zijn ) tegen meer prijs ook gepolariseerd zijn . En om het nog rommeliger te maken polaroid is de naam van een merk die voornamelijk (dus niet allemaal ) brillen levert die gepolariseerde glazen hebben . Ook weer in diverse modellen . Wat je al begreep RayBan is makkelijk gezegd in een hoger segment . Polaroid is in de jaren 70 van zeg premium merk alleen bij de opticien te koop een merk geworden van ook bij het waren huis te koop . Polaroid heeft ook heel lang de zgn direct klaar camera's verkocht met ook als gevolg dat een merk naam een soort naam werd . Wat eigenlijk nu RayBan is over komen . Veel mensen noemen een aantal zonnen bril modellen gewoon een RayBan model (het vliegeniers model ) .