werkt snake complex??

Zit eten nutteloos te zappen, en dan zo'n teleshoppingkanaal.
Heeft het over snake complex.
De creme zou werken tegen rimpels door de spieren te verlammen.
Is dit mogelijk?
Gelukkig heb ik het zelf (nog) niet nodig haha

Toegevoegd na 7 minuten:
Fijn om nu al te lezen dat wat ik dacht.. nutteloze troep.
De gedachte dat creme je spieren kunnen verlammen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Hellup , spieren verlammen? Lijkt me niet zo veilig, straks smeer je het per ongeluk verkeerd. Als het echt werkt komt het wel binnenkort met bakkenvol in de winkels te liggen, anders verdwijnt het geruisloos van het toneel, net als die duizenden andere wondermiddelen. En nee een cremetje zal niet je spieren verlammen, het kan wel de huid iets strakker eruit laten zien, maar dat is ook een tijdelijk effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Goede voeding is het beste wat helpt tegen rimpels.
Bovendien zijn rimpels een natuurlijk onderdeel van het verouderingsproces.
Daar kan geen slak tegenop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een crème op je huid smeert, zit ie niet in je spieren.
Bij botox bijvoorbeeld, worden injecties IN de spieren gegeven, dat werkt wel (even los van hoe lelijk de effecten soms kunnen zijn).
Dus ik zou er m'n geld niet aan uitgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het help. Laatst heb ik gehoord dat anti rimpelcremes, niet helpen.