Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind je grunge kleding?

Ik vind de grunge stijl echt heel mooi maar het spijtige is dat ik dat soort kleren bijna nergens tot nergens vind. Is er iemand van jullie die weet waar ik dit soort kleren kan kopen? Welke winkels of online? Welke site?
Hieronder is een voorbeeld van wat ik mooi vind

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
5.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
zo'n shirt zie ik wel eens bij H&M of Primark, en dat eroverheen is gewoon een spijkerjasje, wat bij meerdere (web)winkels te koop is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Primark, New Look, Urban Outfitters, Coolcat, ... zijn voorbeelden van winkels die wel 'Tumblr grunge' kledingstukken verkopen (hiermee bedoel ik onder andere T-shirts met bepaalde prints, gescheurde jeansbroeken, oversized kledij, zulke dingen). Échte jaren 90-kleding vind je in tweedehandswinkels. Ook online kun je heel leuke accessoires of specifieke bandshirts of typische grungekleding vinden.
Als je make-up gebruikt, probeer je hier dan ook op te focussen, want dit kan je stijl heel goed benadrukken. Grunge betekent dan vaak: bleek gezicht, donkere lipkleuren, GEEN blush, een eyeliner en eventueel bruinige of oranjerode tinten oogschaduw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding