Mijn haar is geverfd maar nu is het te donker. Het was bruin maar lijkt bijna zwart. Wat kan ik doen? Geverfd met henna.

Wel hele goede henna, waarin niet alleen henna zit maar ook Bariumperoxide, citric acid enz. Vraag me af of dat goed is voor mijn haar trouwens. Normaliter trekt bij mij de henna er heel snel uit, maar deze keer dus niet. Heb wel eens gehoord dat je het kunt wassen met Head en Shoulders, dan zou het lichter worden???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Rieneke1
13 jaar geleden
ik zou het idd proberen met antiroos shampoo.

Het beste antwoord

ja door te wassen met head en shoulders worden je haren weer lichter alleen
je moet wel de gewone shampoo ervan hebben
niet die met allerlei toevoegingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Na een aantal keren wassen, zal de kleuring er beetje bij beetje uitgaan. Na verloop van tijd komt je natuurlijke haarkleur er weer meer doorheen.

Alternatief is, als het je allemaal niet snel genoeg gaat, om het nogmaals te verven. echter te vaak verven is ook niet goed voor je haar.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal klopt je laatste alinea wel, maar dat is niet zo eenvoudig wanneer je je haar eenmaal met henna hebt geverfd. Als je geluk hebt, pakt de nieuwe verf niet. Als je pech hebt, slaat het groen uit.